visszajelzés

Nyugodtan mondja el a lehető legőszintébben, hogy mit gondol a megújult 2fly.hu oldalról, minden kommentnek örülünk és köszönettel vesszük.

Először jár a 2fly.hu oldalon?

Mennyire tetszik Önnnek a megújult weboldalunk?


Mi a véleménye az oldal működéséről? Könnyen megtalálta a megfelelő repülőjegyet?

Ajánlaná ismerőseinek a 2fly.hu oldalt?

Elküld
2fly.hu
06 (1) 510-0880
H-P: 8:00-20:00 | Szo: 9:00-15:00
callcenter

Gyakran feltett kérdések

Összegyűjtöttük a repülőjegy foglalással kapcsolatos legfontosabb és leggyakrabban előforduló kérdéseket, melyek a foglalás előtt, alatt vagy után felmerülhetnek.

Foglalás előtt felmerülő kérdések

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Több fizetési mód közül választhatja ki az Önnek legmegfelelőbbet. Az alábbi lehetőségeket kínáljuk:

  • bankkártyás fizetés az online fizetési felületen 
  • Mastercard Mobile alkalmazással 
  • átutalással vagy készpénz befizetéssel számlánkra fizetni 
  • személyesen irodáinkban, ahol átveheti repülőjegyét is. 

Nincsen más teendője, mint a foglalás végén kiválasztani az Önnek legmegfelelőbbet.

Miért jobb, ha kártyával vagy átutalással fizetek?

Időt és pénzt takarít meg, sőt a vásárlás gyorsabb és kényelmesebb, hiszen irodánkba nem kell befáradnia. Repülőjegyét mindkét esetben e-mail útján megküldjük Önnek, továbbá ebben az esetben az irodai személyügyintézés díját sem kell megfizetnie.

Ha az összeget átutalom, akkor mikor utaljak?

A foglalás során a légitársaság meghatároz egy jegykiállítási határidőt, amihez minden esetben tartanunk kell magunkat. Ezen határidőig kell megérkeznie az összegnek a bankszámlánkra. Amennyiben a jegykiállítási határidő lejártáig a repülőjegy nem kerül kiállításra, a légitársaság által törlésre kerül az adott foglalás. Az átutalás módjától függően a tranzakció átfutási ideje is változhat. Viszont, ha a banki befizetést választja, akkor ebben az esetben az összeg azonnal megjelenik számlánkon.

Mire figyeljek az utasok neveinek megadásakor?

A légitársaságok többsége maximum 29 karakterből álló utas nevet enged megadni, ahogy saját rendszerünk is. Amennyiben hosszabb nevet szeretne megadni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.
Vannak olyan karakterek (pl. kötőjel), melyet a rendszer nem tud értelmezni, ezek megadását szükséges mellőzni.
Amennyiben titulust kíván megjelölni, akkor azt a legördülő listából válassza ki a megszólítást követően.

Mire ügyeljek az átszállásos repülőutak lefoglalásánál?

Vásárlás előtt ajánlatos tájékozódni arról, hogy a lehetséges átszállási ponton kell-e repülőteret váltani. Ha esetleg váltásra kerül sor, akkor ebben az esetben jóval hosszabb átszállási idő javasolt, hiszen bele kell kalkulálni a transzferrel járó időt is egyik reptérről a másikra.

Mit vihetek fel a repülőgép fedélzetére?

A terrorcselekmények miatt a repülőtereken szigorodtak a biztonsági előírások. Továbbra sem vihető fel a repülőgépre szúró-, vágóeszközök, spray-k, tűzgyújtásra alkalmas eszközök, valamint korlátozzák a folyékony és viszkózus halmazállapotú anyagok mennyiségét és tárolásának módját. Minden esetben csak kis mennyiségű folyadékot, gélt és aeroszolt (max. 100 ml-es tartályban) szállíthatnak a gépen, és e termékek csomagolása meg kell, hogy feleljen a speciális követelményeknek.

A következő szabályok érvényesek a kézipoggyászban szállított folyadékokra:

  • Folyadékot csupán 100 ml-es vagy ennél kisebb tartályban szállíthat;
  • Szállíthat egynél több tégelyt (üvegcsét) abban az esetben, ha ezek beleférnek egy maximum 1 literűrtartalmú átlátszó műanyag zacskóba;
  • Minden utas csupán egy ilyen műanyag zacskót szállíthat;
  • Az átlátszó műanyag zacskónak újrazárhatónak kell lennie. Két kivétel lehetséges:a repülés ideje alatt igényelt csecsemő-tápszer illetve a repülés ideje alatt igényelt gyógyszer.

Azokat a folyékony halmazállapotú termékeket, melyeket a repülőtéren vagy a repülőn vásárolt, szükség esetén becsomagolják és lepecsételik a boltban, illetve a fedélzeten. A kiadott pecsét 24 órán keresztül érvényes.

Jó tanács: A biztonsági ellenőrzés (biztonsági kapu és csomagvizsgálat) előtt zsebünk tartalmát pakoljuk kézi poggyászunkba. Így elkerülhetjük, hogy személyes tárgyainkat ki kelljen venni, másrészt azt, hogy véletlenül valamit elfelejtsünk visszapakolni. Így elkerülhető, hogy a biztonsági kapun csak többszöri próbálkozás után tudjunk átjutni.


Miként tudom a megfelelő utazási időpontot kiválasztani?

Amennyiben az adott árkategóriához több indulási időpont is tartozik az adott napon belül, úgy azt az adott repülőjegy ajánlat felszállás menüpont alatt lévő legördülő menüben tüntetjük fel. Ha nincs ilyen opció vagy csak egy időpont szerepel benne, akkor azon az áron csak arra a járatra van hely.

Mit jelent a csecsemőknek szóló repülőjegy? Jár nekik ülőhely?

Ha 2 éven aluli gyermekről van szó, akkor neki a repülőjegy alapárára vonatkozó 90 százalékos kedvezmény jár. Ehhez a repülőjegyhez nem tartozik ülőhely a járatokon, a csecsemő a kísérő ölében, illetve a légitársaságok által biztosított babakosárban utazik. Ha a kisbabának mindenféleképpen ülőhelyet szeretne, akkor gyermekjegyet kell váltania (2-12 év). Ezt követően kérjük, értesítse irodánkat, hogy a megfelelő módosításokat el tudjuk végezni a foglalásban.

Biztonságos-e bankkártyával fizetnem az oldalon?

A kártyás fizetés a PayU Magyarország rendszerében, titkosított https protokollal ellátott oldalon történik, amely garantálja, hogy az Ön kártyaadatai teljes biztonságban vannak az adathalászattal és az egyéb külső támadásokkal szemben.

Miért érdemes biztosítást kötnöm?

Sok esetben a repülőjegy nem visszatéríthető, emiatt érdemes útlemondási biztosítást kötni, amennyiben egy nem várt esemény meghiúsítaná utunkat. Ebben a esetben a biztosító társaság 10 százalék önrész levonásával a repülőjegy teljes összegét megtéríti. Oldalunkon lehetősége van továbbá utasbiztosítást is kötnie, amely az utazás során felmerülő kellemetlenségekre nyújt fedezet (betegség, baleset, illetve poggyászkár esetén.

Hány főre foglalhatok az oldalon repülőjegyet?

Rendszerünkben kizárólag 9 fő foglalására van lehetősége. Ennél nagyobb létszámú társaság utazása esetén, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Milyen szabályozás mellett szállíthatóak háziállatok? Mit kell tennem?

A háziállatok szállítása közben különböző nemzetközi és légitársasági feltételeknek kell megfelelnie. A repülőjegy foglalása, illetve fizetése előtt mindenképpen tájékozódjon irodánknál, hogy az adott járaton megengedett- e a kisállatok szállítása.

Foglalás közben felmerülő kérdések


Mit jelent a jegykiállítási határidő?

Ezen határidőig a repülőjegy ellenértékének meg kell érkeznie hozzánk, ellenkező esetben a légitársaság törli a foglalást. A repülőjegyet ezen időpontig tudjuk garantálni a visszaigazolt áron. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a kiállítási határidőig a foglalás szabadon módosítható, törölhető. A foglalás törlése, illetve módosítása után már nem garantált, hogy az eredeti áron tud jegyet foglalni a kívánt járatokra.

A rendszer elutasította a hitelkártyámat. Mi lehet a probléma?

Ennek sok oka lehet, a leggyakoribbak ezek közül:

  • Nem megfelelő a bank-/hitelkártya típusa (az elfogadott kártyatípusokról a fizetési oldalon található tájékoztatóban olvashat).
  • Nincs megfelelő fedezet a kártyán.
  • A kártyához tartozó vásárlási limit alacsonyabb, mint a megvásárolandó szolgáltatások összege.
  • Napi tranzakció limit van a kártyán, és ezt a vásárló már túllépte az adott napon.

Mindezekkel kapcsolatban a kártyát kibocsátó bank tud bővebb felvilágosítást adni.

Milyen a jó átszállási idő?

A légitársaságok minden esetben betáplálják rendszerükbe az adott repülőtérre vonatkozó minimum átszállási időt, így minden esetben a rendszer már ezen idő figyelembevételével adja ki az átszállásokat. Mindezek ellenére javasoljuk, hogy amennyiben tengerentúlra utazik kerülje azon menetrendeket, ahol az átszállási idő kevesebb, mint 1 óra!

Nemzetközi járatok esetén legfeljebb 24 óránk van az átszállásra. Ennél csak akkor lesz több időnk átszállni, ha 24 órán belül nem indul járat, amivel tovább tudnánk menni. Az amerikai belföldi piac sokkal szigorúbb, itt 4 óránk lehet maximum a két járat között.

Megváltozott a repülőjegy ára. Miért lehet ez?

Alapvetően a repülőjáratokon 3 különböző osztály létezik. A turista, a business és a first. Az utóbbi már nem túl jellemző. Ezek mindegyike más és más szolgáltatásokat tartalmaz, mind a fedélzeten, mind a földi kiszolgálásban. Az osztályokhoz többféle díjtétel is tartozik különböző feltételekkel. Ezen díjtételekre, mint ahogy a járat egészére korlátozott számban állnak rendelkezésre helyek.

Főként a turista osztályú jegyek azok, amelyekre különböző kedvezmények érvényesek, így nagymértékben eltérhet egy-egy tarifa ára. Vegyünk például egy amszterdami repülőjegyet, amely teljes árú turista tarifával kalkulálva illetékekkel együtt lehet 180 000 Ft, azonban jó idővel az utazás előtt foglalva lehet, hogy ugyanezen járatokra már 50 000 Ft-ért is foglalhatunk. Az alacsonyabb díjtételű jegyekhez szigorú feltételek is társulnak, mint pl.: rövid fizetési határidő, kinn tartózkodás idejének megszabása (pl.: egy szombat esetét kint kell tölteni, egy hónapon belül fel kell használni), illetve ezen repülőjegyek általában nem visszatéríthetőek, nem módosíthatóak.

A legolcsóbb jegyek fogynak el természetesen a leghamarabb, utána a járatok telítődésével az árak is egyre magasabbak lesznek. Ezért érdemes az utazás előtt minél hamarabb lefoglalni, és kifizetni a repülőjegyeket.
A szezonalitásból eredő különbségek, a gyermek-, csecsemőkedvezmények, stb. árnövelő, ill. árcsökkentő hatásúak lehetnek.

A repülőjegy ára minden költséget tartalmaz?

A találati listában szereplő árak minden esetben tartalmazzák a repülőjegy alapárát, az illetéket, illetve a szolgáltatási díjat. Ezenfelül a következő költségek merülhetnek fel a foglalás véglegesítésekor:

  • Bankkártya használati díj – kizárólag hitelkártyás fizetés esetén.
  • Feladott poggyász – Ez a szolgáltatás nem minden esetben díjmentes az adott légitársaságnál. Amennyiben szükséges poggyászt foglalni, azt külön jelezzük az adatok megadásakor. A poggyászdíjakat a légitársaság határozza meg. 
  • Biztosítás díja – minden repülőjegy vásárlás alkalmával lehetősége van repülőjegyéhez útlemondási, illetve utasbiztosítást kötnie. Ezen tétel opcionális.

Honnan tudom meg, hogy melyik repülőtérre érkezik a járatom?

A repülőtér pontos neve a találati listán a célállomás városa alatt található.
Fontos, hogy tisztában legyen a pontos érkezési repülőtérrel, mivel egyes légitársaságok az adott várostól akár 70-80 km-re lévő repülőtérre is érkezhetnek!

Mit tegyek ha nem találom a legmegfelelőbb ajánlatot?

Nézze meg az oldal tetején megjelenő táblázatot, ami az Ön által választott időpont előtti és utáni 3 napon is mutatja az ajánlatokat, ezzel segítve a könnyebb választást. Ha ott sem talál megfelelő ajánlatot, akkor az oldal bal oldalán indítson új keresést más dátummal vagy úti céllal.

Máshol is ennyiért látom a jegyet. Miért pont itt vegyem meg?

Előfordulhat, hogy nem pont nálunk találja meg az olcsóbb repülőjegyet vagy az ár megegyezik más oldalak ajánlataival, azonban repülőjegyét érdemes nálunk megvásárolnia, mert:

  • ügyfélszolgálatunk hosszabb nyitva tartással áll rendelkezésére, és tapasztalt repülőjegy értékesítő szakemberekkel segít Önnek magyar nyelven;
  • a legtöbb légitársasággal kiváló kapcsolatot ápolunk, így sok esetben több segítséget tudunk nyújtani leendő vagy már meglévő ügyfeleinknek;
  • hűségprogramunknak köszönhetően vásárlásait hűságpontokkal jutalmazzuk, melyeket értékes és hasznos termékekre váltha be. Tudjon meg többet!
  • a www.2fly.hu üzemeltetője a Weco-Travel International, amely stabil anyagi háttérrel rendelkezik és már több országban is bizonyított.

A feltüntetett indulási és érkezési idők helyi idő szerint értendők?

Minden időpont az adott reptérhez tartozó helyi időben van megadva.

Szükséges repteret váltanom átszállásnál?

Az Ön által kiválasztott ajánlatnál kattintson a „Részletek megjelenítése” gombra, ahol is lehetősége nyílik arra, hogy megnézze az átszállási városban az érkező, illetve az induló repülőteret. Ezt az információt közvetlenül az átszállási városnév alatt találja. Ha ez mind a 2 szakasznál megegyező, akkor utazása során nem kell repülőteret váltania. Amennyiben reptérváltásra kerül sor, kérjük, mindenképpen kalkulálja bele azt az átszállási időbe!

Hogyan tudok business osztályra is keresni?

A keresés indítása előtt szükséges megadni, hogy a rendszer ezen ajánlatokra is keressen ajánlatokat. A találati lista megjelenésénél a business osztályú találatokat a táblázat alatt lévő kiválasztó gombbal tudja megjeleníteni.

A rendszer segítségével tudok ülőhelyet is foglalni?

A repülőjegy foglalása közben sajnos ilyen opcióra nincs lehetőség, azonban vannak olyan légitársaságok, amelyek engedélyezik az előzetes ülőhelyfoglalást (ingyenesen, vagy térítés ellenében). A részletekről érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál.

Mi az elektronikus jegy?

A IATA 2008 június elsejével bevezette az elektronikus repülőjegyeket, a “hagyományos, füzet alakú” jegyek helyett. Az utas foglalásakor egy betűkből és számokból álló kombinációs kódot kap, amit meg kell őriznie és a check-in pultnál ezen kódot a beazonosításig meg kell őrizni. Az elektronikus repülőjegyet ki lehet nyomtatni, vagy e-mailben akár külföldre küldeni a felhasználónak.
Előnyei: biztonságosabb, olcsóbb, környezetkímélőbb és könnyen reprodukálható, így a bejelentkezés is sokkal egyszerűbb, mint korábban a papírjegyek világában.

Hibaüzenetet kaptam foglalás során. Mi a teendő?

A hibaüzenetben leírást kap arra vonatkozólag, hogy a foglalása miért akadt el. Ennek megfelelően kérjük, korrigálja foglalását vagy amennyiben a rendszer működésével kapcsolatban lépett fel probléma, hívja Ügyfélszolgálatunkat.

Ha van második keresztnevem is, (de általában nem használom) akkor azt is köteles vagyok megadni a foglaláskor?

Minden esetben azt a nevet kell megadni foglaláskor, ami az útlevélben/személy igazolványban is szerepel. Amennyiben a második keresztnév is szerepel benne, akkor azt is fel kell tüntetni foglaláskor. Amennyiben a karakterszámok nem engedik meg annak beírását, kérjük, vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Van lehetőségem speciális ételt kérni a repülőjáraton?

Tengerentúli járatokon van lehetőség ezen szolgáltatás igénybevételére. A foglalásban legkésőbb a repülőjárat indulást megelőző 72 órán belül szükséges jelezni ezen kérést. Ezen határidőn túl beérkező kérést a légitársaság már nem igazol vissza.

Nem találom a kártyám típusát a legördülő menüben, mit tegyek?

Ez azt jelenti, hogy sajnos azzal a kártyatípussal nem lehet fizetni. Ebben az esetben kérjük, használjon másik bankkártyát, vagy -ha van lehetősége rá- válasszon másik fizetési módot. Ez esetben új keresést kell indítania.

Milyen telefonszámot adjak meg elsősorban: mobilt vagy vonalas telefonszámot?

Minden esetben olyan telefonszámot érdemes megadnia, ahol a leghamarabb lehet Önt utolérni, hiszen az esetleges menetrendváltozásokról, járattörlésekről ezen a számon értesítjük.

A kártyaszámot milyen módon adjam meg?

A bank-, ill. hitelkártya számát minden esetben szóköz nélkül, egybeírva kell megadni!

Melyik a kártyán a lejárati év/hónap?

Az első két számjegy a hónap, a második az év.

Miért figyeljek oda a számlázási adatok megadásakor az adatok pontosságára?

Mert a számlázási adatok utólagos módosítása csak díj ellenében lehetséges, amely 5.000 Ft-ot jelent. Ezen kívül számla módosítására kizárólag a tárgyévben kiadott számlák esetén van csak lehetőség!

 

Foglalás után felmerülő kérdések


Mit tegyek, ha nem kapom meg a foglalást visszaigazoló e-mailt?

Amennyiben a repülőjegy foglalás visszaigazolás sikeres foglalást követő 24 órában nem érkezik meg Önhöz, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a 06 1 510 0550-es telefonszámon, vagy írjon az info@repjegy.hu e-mail címre.

Miért adódhat különbségek a terhelésnél, ha bankkártyával fizet?

A bank-, ill. hitelkártyával történő fizetéseket néhány légitársaság esetében Magyarországon kívüli pénzügyi központ számolja el. Ez főleg a fapados légitársaságoknál lehetséges.
A szabályok értelmében a Visa és a Mastercard nem fogadja el a forintban történő terhelést még akkor sem, ha a kártya forint alapú. A terhelés más devizanemben (pl. USD, EUR, GBP) történik, ami esetenként árfolyamkülönbséget okozhat.

Miként küldik el a számlát a vásárolt repülőjegyről?

Amennyiben a repülőjegy foglalási folyamat során bejelölte a „Kérek áfa-s számlát” opciót, megadta a számlázási adatokat és az összeg kifizetésre került, akkor vásárlásáról annak alapján számlát állítunk ki, amit 2 munkanapon belül pdf fájlban küldünk el Önnek.
Lehetőség van arra, hogy a számlát postán is elküldjük Önnek, azonban ezen igényét Ügyfélszolgálatunkon szükséges jeleznie felénk.

Honnan tudom letölteni az elektronikus repülőjegyemet?

Foglalását bármikor megtekintheti, már kiállított elektronikus repülőjegyét újra kinyomtathatja, továbbá sok hasznos információhoz juthat utazásával kapcsolatban a következő weboldalon: www.viewtrip.com oldalon az utas vezetéknevének, illetve 6 jegyű foglalási azonosítójának megadásával.

Mikor kell megjelennem a repülőtéren?

Minimum 2 órával tanácsos megjelenni a repülőtéren az indulás előtt, hiszen a megnövekedett légiforgalom és a szigorodó biztonsági előírások miatt több időt vehet igénybe a járatra valóbejelentkezés. Ügyeljen arra, hogy az adott járatra a check-in a gép indulása előtt 30-40 perccel bezárnak és ezután már senkit nem engednek bejelentkezni a járatra.

Honnan fogom tudni, melyik terminálról indul a járatom?

Kérjük, hogy a kellemetlenségek elkerülése érdekében még indulás előtt időben tájékozódjon arról, hogy járata az adott repülőtér melyik termináljáról indul. Ezt a www.viewtrip.com oldalon is megteheti, az utas vezetéknevének, illetve 6 jegyű foglalási azonosítójának megadásával.
Előfordulhat, hogy a repülőjegyen lévő járatszám szerinti légitársaság nem ugyanaz, mint amelyik az adott járatot valójában üzemelteti. Ennek oka, hogy a jobb menetrend érdekében a légitársaságok többsége helyeket bérel más társaságok járatain. Előfordulhat például, hogy egy Air France (AF) járatszámon kiállított repülőjeggyel igazából egy KLM által üzemeltetett járatra fogunk felszállni, ami az induló terminál szempontjából igen fontos tény.
A járatot üzemeltető légitársaságot a jegyeken szintén rendszerint feltüntetjük.

Megváltozhat-e a járatok menetrendje?

A légitársaságok által meghatározott menetrendi időpontok tájékoztató jellegűek, azokat a társaságnak jogában áll bármikor megváltoztatni. Általában ez elég ritkán fordul elő. A kellemetlenségek elkerülése érdekében érdemes az indulás előtt 1-2 nappal leellenőrizni az indulási időpontot a légitársaság ügyfélszolgálatánál, illetve honlapján. Néha előre nem várt események is módosíthatják a menetrendet (pl. rossz időjárás, technikai problémák), ebben az esetben a légitársaságok törekednek arra, hogy a lehető legkényelmesebb módon jutassák el az utasokat a célállomásra. Ellenben, ha a légitársaság bármilyen módon okolható a késésért, kártérítésre kötelezhető.

Ha a légitársaság hibájából késik a járatom, milyen jogaim vannak?

A következő linkre kattintva olvashat az Európai Unió területén a légi közlekedésben résztvevő utazók jogairól.
europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_hu.htm

Miként módosíthatom a repülőjegyemet?

A hagyományos és diszkont (fapados) légitársaságok szabályai között hatalmas különbségek jelentkeznek ez ügyben. A hagyományos légitársaságoknál a legalacsonyabb árú jegyek általában nem módosíthatóak, míg a magasabb árúak bizonyos módosítási díj ellenében, a legdrágábbak pedig anélkül is módosíthatóak. Egy valami azért megegyezik bennük: egyedül a dátumot/időpontot változtathatjuk meg és az utas nevét, az útvonalat azonban soha.
Ez azért lehetséges, mert egyes tarifatípushoz más-más szabály tartozik, a részletekről érdemes az adott légitársaság ügyfélszolgálatán vagy munkatársainknál érdeklődni.
Diszkont légitársaságok többségénél az utas nevet különdíj ellenében lehetséges módosítani, illetve bizonyos esetekben az útvonal is változtatható.

Amennyiben nem használtam fel a repülőjegyem első szakaszát, akkor a többit még felhasználhatom?

Fontos szabály a repülőjegyek esetében, hogy ha a jegy első szakaszát nem használja fel az utas, akkor a légitársaság automatikusan törli a foglalás többi részét. Ez alól soha nem tesznek kivételt, még akkor sem, ha az utas előre jelzi szándékát!

Mit tegyek, ha megsérült, vagy hiányos a poggyászom, esetleg nem érkezik meg?

Amennyiben azt veszi észre a repülőtéren, hogy csomagja megsérült, esetleg hiányos állapotban került vissza Önhöz, azonnal keresse fel a repülőtéren az adott légitársaság képviseletét, és vetessen fel jegyzőkönyvet! Ugyan ez a teendő, ha csomagja nem érkezett meg. Amennyiben ezt elmulasztja megtenni a helyszínen, akkor a légitársaság nem kötelezhető a kár megtérítésére.
A repülőtéren - bizonyos felár ellenében - vállalnak csomagfóliázást is, ami kissé megnöveli annak esélyét, hogy a csomag épen érkezzen meg a célállomásra, de ami miatt még fontosabb: lehetetlenné teszi, hogy észrevétlen maradjon az esetleges lopás a csomagkezelés során.

Mit tehetek ha a repülőjegyem nem módosítható/nem visszatéríthető?

Ha meg van arra az esély, hogy az adott időpontra vásárolt jegyét nem tudja majd felhasználni és a későbbiekben szeretné módosítani, vagy esetleg lemondani, akkor érdemes módosítható jegyet vásárolnia. Erről az Ügyfélszolgálatnál kaphat bővebb tájékoztatást.
Ezen kívül ajánlott útlemondási biztosítást is kötni, amely a biztosító felé bizonyított utazásképtelenség esetén, a repülőjegy árának 90%-át téríti. A biztosítást oldalunkon keresztül is meg tudja kötni.

Mi az a repjegy.hu hűségprogram?

A hűségprogramunk azért jött létre, hogy megköszönjük utasaink hűségét. Minden foglalás után a repjegy.hu-n regisztrált ügyfelünket hűségpontokkal jutalmazzuk meg, amelyeket webáruházunkban értékes és hasznos termékekre válthat be, például táskákra, bőröndökre, magazin-előfizetésekre, könyvutalványokra, játékokra, ruházati termékekre, ajándéktárgyakra.
A hűségpontok a repjegy.hu regisztrált felhasználói számára minden repülőjegy vásárlás után automatikusan jóváírásra kerülnek. További információt a "hűségprogram" menüpont alatt talál.

Hogyan kapom meg a repülőjegyemet?

2008. június 1-étől a IATA (Nemzetközi Légi Szállítási Szövetség) szabályai szerint a hagyományos papír alapú repülőjegyek megszűntek létezni.

Ez az Önök számára azért előnyős, mert elegendő az e-mailban kapott elektronikus jegyet (E- Jegy) kinyomtatni és azzal megjelenni a repülőtéren.

Az oldalunkon történő foglalás során, ha Ön bank-/ vagy hitelkártyával egyenlíti ki az összeget, akkor a visszaigazoló e-mailben található linkről tudja letölteni. Ha Ön a banki átutalással szeretne fizetni, akkor az összeg beérkezését követően egy külön e-mailben juttatjuk el a repülőjegyet. Irodai átvétel esetén természetesen a helyszínen átveheti a jegyeket.

Miként tudom meg, hogy sikerült-e a foglalásom?

A repülőjegy foglalás végeztével meg fog jelenni egy befejező oldal a böngészőjében, ahol a foglalás részletein kívül egy 6 karakterből álló foglalási kódot, illetve a - Visszaigazolás - címet találhatja. Ha ez az oldal nem jelenik meg, foglalása sikertelen! Ezt követően rendszerünk automatikusan küld egy e-mailt a visszaigazolásról, illetve kártyás fizetés esetén magát a repülőjegyet is.

Mire ügyeljek a poggyászom feladásakor?

Kérjük, ügyeljen arra, hogy azokat a tárgyakat, amelyekre bármikor szüksége lehet (pl. gyógy készítmények), a kézipoggyászban helyezze el, mert a feladott poggyászt már a check-in során elveszik, ami akár 2 órával az indulás előtt is megtörténhet. A bőröndön és a bőrönd belsejében is érdemes feltüntetni a nevét, elérhetőségét, melyre a repülőtéren is lehetősége van, hiszen beszerezhető egy speciálisan erre a célra kinyomtatott matrica. Ügyeljen arra, hogy törékeny tárgyakat semmi esetre sem ajánlott a feladandó poggyászban elhelyezni, mivel a csomagokat mindenhol nagy lendülettel pakolják. Ha esetleg olyan áruról van szó, amit csak feladott csomagként engednek szállíttatni, előzetesen érdeklődjünk a légitársaságnál, milyen módon vállalják a fuvarozást.

Az utazás előtt hány nappal kell elvégeznem az online check-in-t?

Az online check-inre általában már a járat indulása előtt 24-48 órával elvégezhető, egészen az indulás előtti 2 óráig az adott légitársaság weboldalán. Fontos, hogy a fapados légitársaságnál minden esetben kötelező az elvégzése!

Duplán foglaltam. Most mit tegyek?

Amennyiben kétszer készítette el foglalását a kiválasztott járatokra, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, hogy a légitársaság rendszere ne törölje automatikusan a foglalásokat. Amennyiben a dupla foglalás fapados légitársaságra történt, abban az esetben sajnos nem mindig tudjuk a foglalást díjmentesen törölni.

A repülőjegy ára már levonásra került a bankszámlámról, de utána még egyszer levonásra került a szervízdíj. Hogyan lehetséges ez?

A repülőjegy ára és a szervízdíj két külön tételben kerül terhelésre bankkártyáján fapados légitársaságra váltott repülőjegy esetén. Amennyiben a szervízdíjat a foglalás során nem egyenlítette ki, úgy rendszerünk automatikusan 3-5 munkanap múlva terheli azt.

A repülőtéren felmerülhetnek még egyéb összegek?

Amennyiben repülőjegyét megvásárolta, abban az esetben más összeget a repülőtéren azután már nem kell fizetni. A repülőtéren a check-in folyamán azonban adódhatnak plusz költségek, mint a poggyászdíj, túlsúly, illetve a repülőtéri check-in díja. Minden esetben tájékozódjon az adott légitársaság szabályzatáról a poggyászt, illetve a check-int illetően.

Rossz időpontra foglaltam a jegyem. Most mit tegyek?

A lehető leghamarabb keresse fel Ügyfélszolgálatunkat telefonon vagy e-mail útján, hogy töröljük, illetve módosítsuk foglalását a megfelelő időpontra. Előfordulhat, hogy repülőjegyét ebben az esetben a légitársasági szabályok alapján díjfizetés ellenében van lehetőség törölni, illetve módosítani.